Pages

14 mars 2011

Vinnarskalle? :O

Jisses, en sån vecka! Ni har säkert inte missat att jag är med i lite olika bloggutmaningar, för att det är så otroligt kul att få visa andra vad man pysslar med. Förra veckan hände nåt....

Cupcake Craft Challenges valde mig som en av deras Top 5 i utmaningen Anything but square, och
Sentimental Sundays valde mig till Top 3 i utmaning #44 Anything goes with a sentiment, båda med detta bidraget (Less bills):


Crafty Ann's Challenge valde ut mig som en av deras Top 3 i utmaning #34 Love is all around, med det här bidraget (Show me love):


Dessutom drogs jag som vinnare hos Bows & Berries, i deras utmaning Anything goes. Där deltog jag med hela tre alster ;) ;)

Sååååååå himla roligt! :D Kika gärna in på dessa härliga bloggar och inspireras.

Kram Therese

1 kommentar:

If you find the time to leave a wee comment I'll adore you forever!! ;) Your comments means the world to me, thank you all for sending a little love my way. :)