Pages

2 februari 2011

blingburk

glittrig burk, ca 5-6 cm diameter.
Nånstans hade jag fått en idé om att göra ett minialbum i en ask, och så sprang jag på den här på Indiska. Ack så söt, men också ack så liten..... Nåja. Det visade sig att den var precis lagom till min scalloped punch, och saken var biff! Eller blomma.


De dekorerade sidorna i albumet


Jag stansade ut 12 "blommor", och limmade bandet varannan gång på översidan och varannan gång på undersidan. Över bandet limmades en rund bit, som sen dekorerades med stämplar, knappar, bokstäver, stickers....
På "baksidan", som alltså var blank, satte jag så småningom foton på mina barn. När man håller upp den blir det alltså varannan foto och varannan  dekorationer. ...fast det har jag inga bilder på...

2 kommentarer:

  1. Gilla denna jättemkt !!! Säljer du åxå om att ifall man vill köpa !!

    SvaraRadera
  2. japp, det kan fixas såklart! :) Jag kan dock inte lova en exakt likadan burk, de skiftar modell då och då. kram :)

    SvaraRadera

If you find the time to leave a wee comment I'll adore you forever!! ;) Your comments means the world to me, thank you all for sending a little love my way. :)