Pages

2 februari 2011

Zzz....

Åh! Dags att visa upp min senaste vurm.

Njaa, jag menar inte sova.... Att scrappa på bokstäver är ljuuuvligt kul , och kombinerar dessutom två stora intressen för mig; scrapping och bokstäver. Faktiskt. Jag är helt såld på bokstäver, teckensnitt...ord. Det är nästan magiskt hur mycket man kan förmedla genom noggranna val av teckensnitt, eller hur många olika sätt det finns att skriva bokstäver på, kolla! g g g g g g

Jag gillar att läsa också... :)


Stående bokstäver, vitmålad MDF. Stora bokstaven är ca 18 cm, och de små ca 7 cm.
När jag hittade de här, fanns det bara udda bokstäver kvar, men med lite fantasi kan man få användning för det mesta. Här fick jag tillfälle att prova på lite vimplar, för att få in mitt budskap, eller hälsning. Som vanligt med mig, en massa swirls och prickar. De här pryder nu sin plats i nya gästrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you find the time to leave a wee comment I'll adore you forever!! ;) Your comments means the world to me, thank you all for sending a little love my way. :)